Wednesday, May 5, 2010

Penyelesaian Masalah Kreatif

窗体底端
Penyelesaian Masalah (PM)

Aktiviti 1:  
· Dapatkan tiga definisi Penyelesaian Masalah dari literatur  
· Kemukakan sintesis dari definisi-definisi berkenaan dalam konteks P&P komputer
· Kemukakan contoh 
 
Pembelajaran berasaskan Masalah (PBM)

Aktiviti 2:
· Dapatkan tiga definisi Pembelajaran Berasaskan Masalah dari literatur
· Kemukakan  sintesis dari definisi-definisi berkenaan dalam konteks P&P komputer.
· Kemukakan contoh
Penyelesaian Masalah Kreatif (PMK)

Aktiviti 3:
· Dapatkan tiga definisi Penyelesaian Masalah Kreatif dari literatur
· Kemukakan  sintesis dari definisi-definisi berkenaan dalam konteks P&P komputer.
· Kemukakan contoh
Perbandingan PM dan PBM

Aktiviti 4:
· Berdasarkan aktiviti 1 dan 2; buat perbandingan (persamaan & perbezaan) PM & PBM
· Huraikan dengan contoh dalam konteks pendidikan komputer
Perbandingan PM dan PMK

Aktiviti 5:
· Berdasarkan aktiviti 1 dan 3; buat perbandingan (persamaan & perbezaan) PM & PMK
· Huraikan dengan contoh dalam konteks pendidikan komputer

No comments:

Post a Comment